top of page
  • Zdjęcie autoraHex

Moje portfolio inwestycyjne

Zaktualizowano: 15 sie



Inwestowanie to nie tylko sztuka pomnażania kapitału, ale także umiejętność zarządzania ryzykiem i planowania finansowego. Kluczem do sukcesu w świecie inwestycji jest dobrze skonstruowane portfolio inwestycyjne. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym inwestorem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z rynkami finansowymi.


UWAGA!!!

Wszystko zawarte w tym artykule jest moją prywatną opinią i nie jest to porada inwestycyjna.


Na dzień dzisiejszy postanowiłem swoje portfolio przedstawić w formie listy z ciekawymi propozycjami inwestycyjnymi dzieląc je na dwie kategorie:


  • Tradycyjna giełda

  • Kryptowaluty


Giełda tradycyjna (GPW)


Akcje które uważam za wartościowe i którymi jestem osobiście zainteresowany to:


  • Intel

  • 3M

  • Amazon

  • CD Projekt

  • Cameco

  • Coca-Cola

  • Exxon Mobil

  • McDonald's

  • Microsoft

  • Nvidia

  • TotalEnergies

  • MicroStrategy


Rynek kryptowalut


Kryptowaluty które w mojej opinii w długiej perspektywie dadzą zarobić to:


  • Bitcoin (BTC)

  • Ethereum (ETH)

  • Solana (SOL)

  • Polygon (MATIC)

  • TON

  • Notcoin (NOT)

  • Ripple (XRP)


18 wyświetleń0 komentarzy

Comentarios


bottom of page